♥ lillajuliia ♥

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Julia Persson - 31 augusti 2011 22:02


skolan idag var helt okej faktist.

fast det var rätt segt med fysik första lektionen..

men hana johansson har skaffat en htc sensaition (?)

som är sjuukt kul. spelar på den så fort jag ser henne :$


hahah iaf jag måååste ta skolan seriöst du ! jag ska inte få några ig förfan !

men det är allafall skit jobbigt nu i 9:an.. 

och jag har svårt att fatta att lilla jag faktist går i 9:an :o

är liksom "äldst" på skolan, cooolt ;) hehe


när jag kom hem han jag bara snabbt äta sen drog jag iväg t fotbollen,

åh fyfan vad kul det var ! i vanliga fall vill jag hem under träningarna men idag vill jag fan bara stanna kvar ! :) 

plus att vi var typ sjukt många åsso typ 13 st,

och vi brukar typ vara 5-7 st !

ija var med och spelade åsså och honvar heel grym ! (: 



nu ska jag gå och lägga mej och kolla en bra filmannars vaknar jag inte i morgon,

gonaatt ! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards