♥ lillajuliia ♥

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

yeye !

Av Julia Persson - 8 februari 2012 21:37

Idag åkte jag skidor för första gången ! :s

trillade 3 gånger hårt.. om man inte räknar med den dära jävla "paken"
där man kunde hoppa och blablöö, och jag som nybörjare åkte där, 
först bröt jag benet sen trillade jag lite till.. sen tog jag av skidorna och gick ner, 

och det var jävligt halt och jag gjorde nog en trippel volt eller något liknande ;)
men jag mår bra, och jag bröt bara benet liiiite, typ fick ont i 5 minuter :D
trodde ALDRIG att jag skulle våga, men efter 2 gånger i största barnbacken åkte jag den brantaste (;

inte för att jag skryter eller såååå, ville bara berätta det liksom (;
och sen åkte jag och åkte och åååkte,
SEN mitt i allt skulle jag till tandläkaren.... typ 4:e gången på några månader... :o

HATAR TANDLÄKAREN !

fast börjar bli lite van nu, dom är rätt snälla ändån :)

och det blir tanställning... om kanske 2 månader... 
kommer bokstavlingen att DÖ, vill inte vill inte vill inte VILL INTEE!

och dom sa typ skära upp mitt tandkött eller något och försöka hitta visdomstanden eller nåt, om en månad,,,

och jag ska få något lugnande innan jag tar bedövningssprutan HAAHAA piinsamt.. :$

men jag ska bara ha tandställning i 16 månader (ett år, 4 månader)

trodde typ man behövde ha den i 3 år (:

läläläää nu är jag tråkig xd



igår cyklade jag en mil bara för att ingen av våra 4 bilar ville starta :s
skulle till örkelljunga och hinna med 10an till hbg,

så jag cyklade med reääl punktering på båda däcken, och en sadel som var frusen, 

och växlen hade frusit fast i 4an.. och jag kunde knappt cykla i nedförbackarna :s
sen när jag är 100 m ifrån bussen kör pappa förbi mig och tutar.. jag springer fram till honom och skriker:
VAAAAFAAAN PAPPAA!
han- jaa jag fick precis igång bilen, och ler...

lite irriterad var jag (;


blöblää gonatt.  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Persson - 12 februari 2012 18:07

Tyckte att det var riktigt synd att hon dog, hon var bara 48 år. och en otroligt bra sångare :( och hon hade en dotter som var 18..    Jag har lyssnat på hennes musik sen jag var kanske 10 och hörde henne på tv. och tycker att hon är en av ...

Av Julia Persson - 2 februari 2012 21:38

Jag är väldigt ofta glad nästan alltid :D så därför tänker jag skriva om lite saker om one direction som gör mej glad :D för det första dom vågar vara sej själv och är super roliga och snygga :$    deras musik gör mig glad, (: One Thing - O...

Av Julia Persson - 1 februari 2012 21:20

Alla ska bli älskade, ingen ska bli lämnad ensam ute i skogen för att ingen vill ha dom. Jag hade gjort ALLT för att kunna ta hand om alla hemlösa barn i världen. Hade jag haft pengar hade jag skänkt, byggt skolor, hus, barnhem, fritisgårdar, jag ...

Av Julia Persson - 1 februari 2012 21:02

Igår började jag dansa med mina darlings mindy och sara ;)och vår lärare är typ 18? och jääätte söt :$en mysig liten grupp blev vi och alla var jätte trevliga :)de var ganska lätt att komma ihåg alla steg med mitt SUPER långa och bra minne.. NOT ! ...

Av Julia Persson - 22 januari 2012 18:09

Igår var en dålig dag idag var en bra dag !Igåg:jag ronja och ija åkte till väla och så hade carina glömt sitt kontokort, så hon överförde pengar till ijas kort som aldrig kom fram.. så i höll på ca 1,5 timmar med att försöka få ut pengarna.och vi ...

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards