♥ lillajuliia ♥

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

One Direction ♥

Av Julia Persson - 6 januari 2012 21:17

One direction, ett riktigt bra pojkband hehe :)
Dom är faktiskt riktigt bra !
Dom alla fem har otroligt bra röster, och är riktigt söta 

Och kan tänka mej att dom flesta killarna säger, "jävla bögar" eller något i stil med det..

för dom lyssnar och tar aldrig reda på grejs innan dom slänger fram sina tankar.. :/

Men dom är ett av mina favorit band 

Så jag tänker slänga fram lite låtar med dom, och för guds skull, lyssna på rösterna,

och bedöm inte dom efter hur dom ser ut och vad ni tror om dom.. 

för ni gå miste om bra sångare.



One Thing, en riktigt bra låt, en av mina favoriter, :)

en av killarna gör till rösten ibland för att få den ljus, ochdet låter såå fint :oo (han heter liam, och har rutig tröja)



What Makes You Beautiful, deras största hit :)



Gotta Be You, en väldigt fin låt (:



Same Mistakes ingen favorit, men den är bra, och det fans ingen video till den,

så bilden som visas är personen som sjunger (;



I Want en hyffsat bra låt,och hittade ingen video så blev en video som den ovanför :)



Everything About You en bra låt, samma sorts video som den ovanför :)



Taken, en av dom bästa låtarn, och texten är fin, finns ingen mukivideo på denna heller, så blev en som dom ovanför.



I Wish en favorit ♥ mycket bra, en likadan video som ovanför... :/ musikvideo är bättre.



Tell Me A Lie sådär bra låt, :)




More Than this aahh, älskar denna låten, detta är min absoluta favorit, är hel kän i zains höga bit vid 2.23 ♥♥


typ så, nu orkar ni nog inte kolla fler, inte för att jag ens tror att någon orkat lyssna eller kolla, men jag ska jallafall koll film nu så, fortätt lyssna, eller rättare sagt börja lyssna, för dom är bra ! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Persson - 12 februari 2012 18:07

Tyckte att det var riktigt synd att hon dog, hon var bara 48 år. och en otroligt bra sångare :( och hon hade en dotter som var 18..    Jag har lyssnat på hennes musik sen jag var kanske 10 och hörde henne på tv. och tycker att hon är en av ...

Av Julia Persson - 8 februari 2012 21:37

Idag åkte jag skidor för första gången ! :s trillade 3 gånger hårt.. om man inte räknar med den dära jävla "paken"där man kunde hoppa och blablöö, och jag som nybörjare åkte där, först bröt jag benet sen trillade jag lite till.. sen tog jag av skid...

Av Julia Persson - 2 februari 2012 21:38

Jag är väldigt ofta glad nästan alltid :D så därför tänker jag skriva om lite saker om one direction som gör mej glad :D för det första dom vågar vara sej själv och är super roliga och snygga :$    deras musik gör mig glad, (: One Thing - O...

Av Julia Persson - 1 februari 2012 21:20

Alla ska bli älskade, ingen ska bli lämnad ensam ute i skogen för att ingen vill ha dom. Jag hade gjort ALLT för att kunna ta hand om alla hemlösa barn i världen. Hade jag haft pengar hade jag skänkt, byggt skolor, hus, barnhem, fritisgårdar, jag ...

Av Julia Persson - 1 februari 2012 21:02

Igår började jag dansa med mina darlings mindy och sara ;)och vår lärare är typ 18? och jääätte söt :$en mysig liten grupp blev vi och alla var jätte trevliga :)de var ganska lätt att komma ihåg alla steg med mitt SUPER långa och bra minne.. NOT ! ...

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards