♥ lillajuliia ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia Persson - 21 oktober 2011 13:54

satt och kollade lite klipp på justin bieber, så hittade jag en massa gullit och bra grejs !

han är förjävla gullig asså :o





är detta justin bieber ? :o


inte för att man hör så mycket, men blir smått kär när justin rappar !


och denna video tog jag bara för att jag tycker att willow är as tuff, och justin, jaden, scooter och ryan kom ut och skojjade till det hela haha


och så denna sista, för att dom är otroligt duktiga och söta allihopa !

haha vill kunna damsa så som alla dom ! :o

Av Julia Persson - 20 oktober 2011 21:45

kommer aldrig på någon trevlig rubrik... och inte något kul att skriva om för den delen heller :o sååå om ni vet något kul som jag kan skriva om så säg det :D 

jag vill liksom inte göra exakt som alla andra med typ blogga om hur dagen har varit mm.


och jag har inget bra minne, så vet inte vad jag har gjort i veckan hittintills..

emilia min älskade lillasyster fyllde 6 år idag :D

sen har jag oxå varit på familia och fått en hel del smällar av min lillebror, tex när jag drog upp min strumpa, hoppade han upp och skallade mitt öga.. så nu har jag jätte ont .. :(

och i morgon är vi lediga från skolan och ija följde med hem idag och ska sova här tills i morgon :D


imorgon kl åtta ärre IDOL = veckans höjdpunkt :D 

och sara kommer hit och har skojj skojj med mig, mindy och jakob kommer oxå ! :D

ååh, som jag älskar er allihopa ! <3


nu sitter jag här ensam i soffan och tänker på hur förjävla lycklig jag hade varit om jag hade fått träffa justin bieber jag hade typ dött, jag satt och kolla på en massa klipp där han överraskadenågra fans, så jävla avensjuk på dom kan jag säga !

jag vet att alla säkert tänker " fan vilken tönt hon är, han är bög, han är ful, han är dålig och mycket annat" men liksom tänk om ni hade fått träffa den personen ni helst hade velat träffa i hela världen ! 

och jag kollar på "the X factor US" och bler helt kär i alla som sjunger ! 

fan vad bra dom sjunger , det är sjukt, jag villvillvill kunna sjunga och spela piano, mina största drömmar är 

1. kunna sjunga

2. träffa justin bieber

3. kunna spela piano

4. kunna dansa

5. vara smal


blöblööö min "vecka" typ :D 

Av Julia Persson - 16 oktober 2011 21:36

gud så gullig han är ! bryr mig inte om vad ni tycker ! :D


Av Julia Persson - 13 oktober 2011 21:18

på torsdagar har jag städdag..

så jag gick ut på rummet och började städa,

så tänkte jag, äsch, jag har ändån inget att göra så jag STORSTÄDAR 

efter en timme har jag iinte gjort någonting,..

förutom att lyssnat på bra musik som tex 

* justin bieber - down to earth *

* justin bieber - where are you now *
* adele - set fire to the rain *

* jessie j - who you are *

* demi lovato - skyscraper *

om och om igen, efter 2 timmar knackar pappa på föntret så jag kastar mig upp och börjar "städa" plockar undan alla mina kläder och blablablaaa.

inte förrens efter ca 4 timmar var jag klar, och då återstod bara att damsuga ronjas rum med..  meen jag blev klar.. och mitt rum är rent, men det var inte så stor skillnad.. ronja följde med ija he, så vågar inte sova på rummer själv.. 

så sitter nu inne i soffan och gråter till thr x factor ? är det något fel på mig ?

måste bara säga att jag ärr rädd.. :/ inte bra inte bra !

och så blev jag sjukt glad när jag gick in på min underbara storasysters blogg www.mindymindymindy.blogg.se och fick se ett gulligt klipp hon gjort om oss till mig, <3


sånu får det bli en sexig bild på justin bieber, fast kommer bara gråta mer för att jag förmodligen aldrig kommer få träffa honom, och för att jag alrig kommer kunna sjunga eller spela piano som honom...


 

okej, det var 2 men ändån :D

ha en bra dag   

Av Julia Persson - 9 oktober 2011 12:17

han är såå himla duktig, och söt ! :D


Av Julia Persson - 8 oktober 2011 18:53

idag när sofi och fanny hade åkt hem kom mindy, och så gick vi ner till sjön och tog en massa knasiga kort    älskar dej mindyyyyy !   hehe

nu kommer lite av bilderna, och ALLT är på skojj !

och mobba inrte bilderna, fast dom ser ut som dom gör..

men släng gärna in en kommentar    


   kärlek på mindy <3     fin bild tyckte jag  hehe      bara liiite mobbad bild.

   väldigt pinsam och ful bild meeen men. en liten tjockis...   gööllit mindy !

   äcklig bild.

   inte precis en normal bild.

   haha,, <3

   

  haha, dagens outfit på det  
pyjamasbyxor, en mysig t-shirt, en halsduk, vantar, och min älskade rosa jacka , och mina finfina skor    + äckliga fula ben (;

Av Julia Persson - 4 oktober 2011 18:11

har inte bloggat på länge för att jag inte har orkat och jag har inget kul att skriva om ..

men i veckan hittintills har jag inte gjort så mycket, men i helgen hade jag skoj, var med min babe mindy, och resten av min enorma familj, men i söndags, så fyllde lillebror 14, och vi hade släktfest, jag och mindy hade nog roligast av alla, meeen, idag hade jag utvecklingssamtal, gick väll hyffsat bra, iaf inga IG, och några få VG :D

haha men gillar inte att behöva sitta och titta läraren i ögonen, :o


jag vill ha snö, nuuu !

jag vill kunna kasta snö på alla små barn, på alla 7:or och 8:or, ronja, pappa, mina kompisar ALLA !

mamma, jakob, mindy katterna, allla gamla tanter och gubbar som går för bi,  och till och med mig själv

det ska bli skit skojj !

det är kull att kasta hårda snöbollar på roligt folk, det är inte kul att bli kastad med hårda snöbollar av roligt folk, det är kil att kasta snö på mina småsyskon, för då springer dom iväg och gråter, det är kul att kasta mjuka snöbollar på hunden min, för han äter upp dom, det är kull att kasta hårda snöbollar på pappa, för han kastar hårdare tillbaka, det är kul att kasta snöbollar på mindy, för hon blir så sur och "försöker" kasta tillbaka, men klarar inte det, det är inte kul att kasta på jakob för då trycker han upp en stooor snöboll i huvudet på en, det är bara kul ibland när man kastar snö på skolan, det är inte kul när man får snö innanför tröjan eller snö i ansiktet heller inte om man blir nertryckt i snön eller om man får en smusig issnöboll i ögat så det blir helt rött, (*host, ronja host*) men det är kul att kasta snöbollar på 7:or, 8:or, vissa 9:or, men inte lika kul när dom kastar tillbaka, hehe, det är ännu roligare att kast på tex hana, sofi eller fanny som ALDRIG vill kasta snö, för dom blir så jävla sura (;
sen har jag VISSA, som jag ska kasta extra mycker snö på (: haha, allt från mig, kommer lite bilder på snö också, så allla blir lika taggade på vinter som jaaaaaag :D :D :D <3 


           



mammaaaaa mia så mysigt :D

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards