♥ lillajuliia ♥

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Av Julia Persson - 22 januari 2012 18:09

Igår var en dålig dag idag var en bra dag !

Igåg:
jag ronja och ija åkte till väla och så hade carina glömt sitt kontokort,

så hon överförde pengar till ijas kort som aldrig kom fram..
så i höll på ca 1,5 timmar med att försöka få ut pengarna.
och vi fick gå till ikea, sen tillbaka till väla, sen till coop, sen tillbaka i världens snöstorm...
sen kom mindy oh jakob och jag skulle gå med dom, 

så skulle jakob byta någon pryl på siba så vi gick ca 2 km för ingenting...
för dom fick den inte bytad.


en rolig sak hände jallafall, ronja behövde gå på toa, och öppnade dörren,

sen hörde man någon inne från toan säga
- oj, jag glömde visst låsa...
ronja:

-oj, förlåt!
sen går hon inn på en annan toa snabbt, och ut från fösta toan kom en 20-25 årig ganska snygg killee :$
piiinsamt !
 


sen skulle vi ta bussen hem och gick ut 15 min innan den kom för att det snöade som satan.

så stog vi där med ca 20 andra människor, och bussjävlen ville inte komma,

fötterna var isbitar.. efter 1 timme och 20 minuters väntan om bussen...

snacka om att man var sur...


men sen på kvällen blev det lite bättre för vi firade mamma oh åt god mat och träffade trevligt folk :)



Idag: 
jag vaknar kl 9 av att mamma väcker mej, kollar mobilen som alltid, och fått 2 sms.
först ett sms från carina:
- vi är påväg till bb nu :)
sen ett från pappa:
- det blev en kille kl 07.23
sen denna bilden


och insåg efter 5 minuter att jag blivit storasyster för 6:e gången, och blev stolt & glad son attan :D
kommer fler bilder sen i slutet 



Sen under efter middagen idag kom min biologiska morfar som jag då träffade för fösta gången !
jag skulle hem till pappa så han tyvärr bara säga "hej" och kolla på honom en stund, sen skulle jag iväg hem med ny bäbisen, 
mindy och jakob han prata med honom lite, och önskade faktiskt att jag också skulle fått prata med honom!
aja, sånt är livet, träffar väll honom någon annan dag eller något :) 

aja, sen när jag kom hem till pappa satt jag i soffan och plötsligt började vår ena katt jama lite mycket,

jag kollar dit och vår han katt stog över den andra, och plötsligt börjar det röra sej lite vilt.
och jag insåg att vår katt satte på den andra :oo
lite äckligt tyckte jag då ronja sa att hankatten hadde haft fullt med "sagge" (som ronja då sa) på magen...
alrig att jag klapar den katten mer.
inte den andra för den delen heller... 



     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Persson - 12 februari 2012 18:07

Tyckte att det var riktigt synd att hon dog, hon var bara 48 år. och en otroligt bra sångare :( och hon hade en dotter som var 18..    Jag har lyssnat på hennes musik sen jag var kanske 10 och hörde henne på tv. och tycker att hon är en av ...

Av Julia Persson - 8 februari 2012 21:37

Idag åkte jag skidor för första gången ! :s trillade 3 gånger hårt.. om man inte räknar med den dära jävla "paken"där man kunde hoppa och blablöö, och jag som nybörjare åkte där, först bröt jag benet sen trillade jag lite till.. sen tog jag av skid...

Av Julia Persson - 2 februari 2012 21:38

Jag är väldigt ofta glad nästan alltid :D så därför tänker jag skriva om lite saker om one direction som gör mej glad :D för det första dom vågar vara sej själv och är super roliga och snygga :$    deras musik gör mig glad, (: One Thing - O...

Av Julia Persson - 1 februari 2012 21:20

Alla ska bli älskade, ingen ska bli lämnad ensam ute i skogen för att ingen vill ha dom. Jag hade gjort ALLT för att kunna ta hand om alla hemlösa barn i världen. Hade jag haft pengar hade jag skänkt, byggt skolor, hus, barnhem, fritisgårdar, jag ...

Av Julia Persson - 1 februari 2012 21:02

Igår började jag dansa med mina darlings mindy och sara ;)och vår lärare är typ 18? och jääätte söt :$en mysig liten grupp blev vi och alla var jätte trevliga :)de var ganska lätt att komma ihåg alla steg med mitt SUPER långa och bra minne.. NOT ! ...

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards