♥ lillajuliia ♥

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Whitney Houston ♥

Av Julia Persson - 12 februari 2012 18:07

Tyckte att det var riktigt synd att hon dog, hon var bara 48 år.

och en otroligt bra sångare :(

och hon hade en dotter som var 18.. 


Jag har lyssnat på hennes musik sen jag var kanske 10 och hörde henne på tv.

och tycker att hon är en av världens bästa kvinnliga sångare so finns.

hon har en superfin och en enormt stor röst !

Så nu tänker jag lägga upp mina favorit låtar med henne ! ♥


___________________________________________________________________________________________________


Greatest Love Of All den första låten jag hörde, sjuger alltid den när vi sjunger sing star 

http://www.youtube.com/watch?v=IYzlVDlE72w&feature=branded




___________________________________________________________________________________________________


One Moment In Time hennes finaste låt enligt mig 

http://www.youtube.com/watch?v=U57sLy77SE8




___________________________________________________________________________________________________


I Will Always Love You, en fin låt!

http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU&ob=av2n




___________________________________________________________________________________________________


I Wanna Dance With Somebody typ den mest igenkända låten :)

http://www.youtube.com/watch?v=eH3giaIzONA&feature=branded




___________________________________________________________________________________________________


I Have Nothing en super fin låt, nästan den finaste låten som finns ! 

Ryser som en kyckling i kroppen när hon tar de högsta tonerna :')

http://www.youtube.com/watch?v=FxYw0XPEoKE&ob=av2n



___________________________________________________________________________________________________


sen vill jag bara säga att jag näsomhelst börjar blogga på min nya blogg, http://enochfemtiotre.blogg.se/ 

hhöhöhöö :)


lite synd för hade fått förhoppningar om vår efter en sjukt kall januari, men dom visade sig vara falska..

för under natten har et snöat runt 1dm snööö :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Persson - 8 februari 2012 21:37

Idag åkte jag skidor för första gången ! :s trillade 3 gånger hårt.. om man inte räknar med den dära jävla "paken"där man kunde hoppa och blablöö, och jag som nybörjare åkte där, först bröt jag benet sen trillade jag lite till.. sen tog jag av skid...

Av Julia Persson - 2 februari 2012 21:38

Jag är väldigt ofta glad nästan alltid :D så därför tänker jag skriva om lite saker om one direction som gör mej glad :D för det första dom vågar vara sej själv och är super roliga och snygga :$    deras musik gör mig glad, (: One Thing - O...

Av Julia Persson - 1 februari 2012 21:20

Alla ska bli älskade, ingen ska bli lämnad ensam ute i skogen för att ingen vill ha dom. Jag hade gjort ALLT för att kunna ta hand om alla hemlösa barn i världen. Hade jag haft pengar hade jag skänkt, byggt skolor, hus, barnhem, fritisgårdar, jag ...

Av Julia Persson - 1 februari 2012 21:02

Igår började jag dansa med mina darlings mindy och sara ;)och vår lärare är typ 18? och jääätte söt :$en mysig liten grupp blev vi och alla var jätte trevliga :)de var ganska lätt att komma ihåg alla steg med mitt SUPER långa och bra minne.. NOT ! ...

Av Julia Persson - 22 januari 2012 18:09

Igår var en dålig dag idag var en bra dag !Igåg:jag ronja och ija åkte till väla och så hade carina glömt sitt kontokort, så hon överförde pengar till ijas kort som aldrig kom fram.. så i höll på ca 1,5 timmar med att försöka få ut pengarna.och vi ...

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards