♥ lillajuliia ♥

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

nyår !

Av Julia Persson - 30 december 2011 19:52

nyår tillbringar jag med saras familj, kommer bli mysigt !

och som vanligt varje år ska jag komma på nyårslöften,


1. ett av dom svåraste löftena som jag haft i 4 år är att sluta bita på naglarna !!!

men det går INTEE att sluta, men ska verkligen försöka !

det ser ju hemskt ut ! :s


2. sen ska jag träna, så att jag går ner till den vikt jag vill väga !


3. ett löjligt löfte kanske men jag ska försöka sluta svära för att mina nuvarande småsyskon svär, pga mig och andra syskon, och vill inte att den nya ska bil som mig och dom !


4. ännu ett löjligt men jag ska jallafall börja spara pengar, så att jag en dag kan komma ifrån sverige :)

jag vill flytta till USA eller LONDON när jag gått ut gymnasiet !


5. JAG MÅSTE SLUTA VARA BLYG, DET ÄR JU SJUKT, jag vågar ju inget !!!!

jag vill kunna sjunga inför folk och ha kul, inte skämmas över det, 


ja mina löjliga nyårslöften :D

gott nytt år allihopa !

ha ett bra 2012 !




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Persson - 12 februari 2012 18:07

Tyckte att det var riktigt synd att hon dog, hon var bara 48 år. och en otroligt bra sångare :( och hon hade en dotter som var 18..    Jag har lyssnat på hennes musik sen jag var kanske 10 och hörde henne på tv. och tycker att hon är en av ...

Av Julia Persson - 8 februari 2012 21:37

Idag åkte jag skidor för första gången ! :s trillade 3 gånger hårt.. om man inte räknar med den dära jävla "paken"där man kunde hoppa och blablöö, och jag som nybörjare åkte där, först bröt jag benet sen trillade jag lite till.. sen tog jag av skid...

Av Julia Persson - 2 februari 2012 21:38

Jag är väldigt ofta glad nästan alltid :D så därför tänker jag skriva om lite saker om one direction som gör mej glad :D för det första dom vågar vara sej själv och är super roliga och snygga :$    deras musik gör mig glad, (: One Thing - O...

Av Julia Persson - 1 februari 2012 21:20

Alla ska bli älskade, ingen ska bli lämnad ensam ute i skogen för att ingen vill ha dom. Jag hade gjort ALLT för att kunna ta hand om alla hemlösa barn i världen. Hade jag haft pengar hade jag skänkt, byggt skolor, hus, barnhem, fritisgårdar, jag ...

Av Julia Persson - 1 februari 2012 21:02

Igår började jag dansa med mina darlings mindy och sara ;)och vår lärare är typ 18? och jääätte söt :$en mysig liten grupp blev vi och alla var jätte trevliga :)de var ganska lätt att komma ihåg alla steg med mitt SUPER långa och bra minne.. NOT ! ...

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards