♥ lillajuliia ♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia Persson - 31 juli 2011 14:00

min favorit plats är nog nere vid sjön eller vid havet !
speciellt när det är solnedgång!
sen är en av mina favorit platser turkiet! :D


fråga om ni vill något (: 

Av Julia Persson - 30 juli 2011 14:30

Jag är rädd för mycket tex


* att dö *

* att min familj ska dö *

* SPINDLAR *

* mörker * 
* spöken, andar, och monster *

* att bli JÄÄÄTTETJOCK typ såååååååhäääääääääääär stor... *


ah, fråga om ni vill något (: 

Av Julia Persson - 29 juli 2011 16:00

jag är bra på att vara bäst.

jag är oxå bra på att vara bättre än alla andra!


sen vet jag inte vad mer jag är bra på men skriv gärna om ni/du vet något jag är bra på (:

Av Julia Persson - 28 juli 2011 14:45



hum.. 

just nu kan jag inte komma på något speciellt så det blir många små


och när jag och mindy lekte med en granne så lekte våran lillebror med hennes lillebror.. så gick jag mindy och mimmi som hon då hette i på hennes rum så skulle vi leka så knöt hon fast mindys händer sen rullade hon in myndy i en filt och puttade ner henne i sängen sen gick hon ut och höll för dörren ... så jag hjälpte mindy upp och knöt upp händerna vi gick och puttade på dörren men hon höll för så jakob (min lillebror)knep mimmi så hon började gråta och släppte dörren, jag mindy och jakob sprang ut och jag tror att det var sista gångenvi lekte med henne.


och när pappa bodde i en trång lägenhet i ängelholm så sov jag och mindy i en våningssäng och jakob i en soffa och pappa och carina i dubbelsäng så fick ronja sova på en madrass på golvet, så var hon rädd att hon skulle se något läskigt under sängen och jag som hade en säng och inte var rädd alls skulle vara snäll mot ronja och sa men tänk så kommer en söt bambi ut under sängen? :D så blev hon skiträdd och börja gråta så den natten sa pappa att hon skulle sova min säng.. xd



sen en gång när jag skulle bädda mindys säng, hon låg där uppe i våningssängen så gick jag på räcket så trillade jag ner och pappa hade in dataoch skrivare presic brevid sängen så jag trillade ner med foten i skrivaren och det gjorde jäääävligt ont... xd




så nu kommer jag inte på fler xd

fråga om ni vill något (:

Av Julia Persson - 27 juli 2011 00:00

det finns mycket som gör mej upprörd..

+ att jag har ingen dag 15 :ooo


i alla fall tex.


* krig och bråk


* barn som inte har det bra


* misshandel


* människor som tror att de är bättre än alla andra.


* att sa mamma eller pappa gråta! 


jajaja... nu får ni fråga om ni vill mer! (: 

Av Julia Persson - 26 juli 2011 13:04

förlåt att jag är tråkig... men jag har nog inga dåliga sidor..


men typ jag har dåligt självförtroende ?

Av Julia Persson - 25 juli 2011 22:03

jag ångrar inte så mycket men det finns sånna småsaker jag ångrar ..

orkar inte skriva så mycket och det är saker man inte bryr sej om idag ! ;)



ni får fråga om ni vill nåt..

Av Julia Persson - 24 juli 2011 00:15



jag gör väldigt många pinsamma saker som tex.


när jag var på h&m men caroline hansson och ronja svende så var det rea och dom kollade så sa jag sa gaaanska så högt med konstig röst "REEEA PÅ H&MMMMM!"


________________________________________________________________________


eller när jag la mej på golvet inne i en affär på väla så stod min syster och sparkade på mej, sen kom en äldre man på ca 50-60 år och tog sats för att sparka hårt, så börjar han låssas sparka på mej och jag blir rädd och skriker så kollar alla konstigt på mej, och mannen bara "jaha, jag trodde bara att du ville ha lite stryk haha" sen blinkade han med ögat och gick.. xd


______________________________________________________________________


och första gången jag sov över hos min kompis evelina persson såå skulle vi sova så siv vi på hennes rum sen så snackade vi lite innan vi gick och la oss sen somnade vi sen vaknade jag och visste inte var jag va och började leta efter evelina.. jag gick ut ur rummet jag var i och var skiiit rädd.. så kommer evelinas mamma upp och bara "julia? ska jag följa med dig in på evelinas rum?" jag bara "jaaa" sen när jag vaknade på morgonen berättade dom att jag hade gått in och lagt mej på evelinas lillasyster fridas rum men som tur var sov frida hos deras föreldrar phew!


______________________________________________________________________


sen en gång så gick jag och min storasyster på stan i ängelholm så var det lagom mycket folk där så gick jag lite för nära en sån atomatisk dörr som öppnar sej själv, så den öppnades och jag fick panik och skrek och kastade mej över en massa folk, ALLA kollade sen ringde jag mamma och bad henne hämta oss.. xd


______________________________________________________________________



ahh, en av typ världens pinsammaste saker enligt mej, vi hade haft en släkt fest så skulle lite folk sova hemma hos oss så blev det att jag och min storasyster mindy sov på mitt rum så sov min farbro jörgen i rummet intill med bara ett skynke i mellan så på morgonen vaknade jag tidigt av att han snarkade mycket högre än pappa !! så jag skulle spela in och för att få exakt hur högt det lät så kröp jag under hans säng ... fråga mej inte hur jag kom på en så dum idé .  iaf så var det typ skiitkallt på golvet och jag ville vända på mej, sen såg jag ett huvve sticka ner och så sa han "jag tyckte väll att det rörde sej under sängen xd" jag bara hah aaa, han bara " men vad gör du ärunder?? xd " jag bara " eehm.. jka skulle bara spela in när du snarkade..." han bara " aha, fick du något bra då? xd " jag bara "mmh, " sen gick jag in på mitt rum och där ser jag miny ligga och asgarva xd....

______________________________________________________________________

sen har jag väll gjort en massa annat skit men kommer inte ihåg dom nu xd


men skriv gärna om du vet något annat pinsamt jag gjort (:

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards