♥ lillajuliia ♥

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Julia Persson - 20 augusti 2011 21:17









 hehe, liite kläder jag vill ha! (: vill speciellt mycket ha onepiecen !!                                                                                                                                                 


                             


har absolut inget att gör så det fick bli att sitta och kolla lite grejer xd

Av Julia Persson - 20 augusti 2011 20:15

sitter nu hemma med emilia eliaz och ronja och myser och kollar på ice age 3 (:

dom är helt inne i filmen xd 

sen blir det väll att somna dom och jag och ronja kan hitta på något kul. (:



och just nu är ronja bara allmänt dum eller så spelar hon bara .. xd

sitter och berättar en massa skämt..


ronja: julia, det var två gafflar som var ute och flög så störtade den ena varför?

julia: för att gafflar inte kan flyga ! xd

ronja: :o hur visste du det?

aja, nästa, det var två kossor som var ute och flög så störtade den ena varför?

julia: för att kossor inte kan flyga? xd

ronja: nej för att han fick en gaffel i ögat AHAHHAHAHAH skit kul ju! xd


haha eller bara jag som tycker det är kul? xd


hahaha hörde precis ett skojjigt skämt på ice age, 

en konstig sak: vi kommer att döö!!

en pungråtta: hahahahahah ibland kissar jag sängen hhahahahah !

tvilling pungråttan: hahahahhah det gör inget, för i bland kissar jag oxå i din säng ahahhahaha.


hahaah har jag dålig humor? :s

Av Julia Persson - 20 augusti 2011 13:08

igår var jag mindy jakob och mamma på tivoli i danmark, det var faktiskt jätte skojj där! det fanns mycket karuseller där! det var awesome förrutom att det inte var speciellt bra väder..  och jag fick skoskav på båds fötterna :o 


hahah det roligaste på hela dagen var att jag och jakob gick in i något STORT knasigt "lekrum" så fanns där sånna stora hamsterhjul som snurrade av sej själv så skulle jakob stå på händer ett helt varv klarade ett och ville göra ett till xd så veks hans armar och trillade på sin axel xd så skulle ag oxå göra de så klarade jag  2 varv sen trillade jag på huvudet och det gjorde cp ont och idag känns det somet stort jävla blåmärke i hela huvudet.. :s 


lalalaaa jag är skiit trött och ska snart hem och måla klart mitt rum.. xd


tryck för större bild (:

         

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards