♥ lillajuliia ♥

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Julia Persson - 22 augusti 2011 21:02

kom presic hem från fotbollen..

kollar killarnas match och tränat.

sen så trillade ronja med mopeden och bröt nyckelbenet.. :s
fatta rädd jag var. visste fan inte vad jag skulle göra så jag bara stod och höll hennes jälva moped... :s


och nu ska jag snart sova.. om jag kan ! 


OTUROTUROTUR ronja! <3

Av Julia Persson - 22 augusti 2011 13:39

idag så vaknade jag hal 7 fast det inte var skola... 

var ensam hemma till 11 sen kom ronja och ija hit och drog med mej yill mc donalds, det var gott! (:

hahahah så satt där en gubbe brevid oss så skulle jag ta på min jacka så hade min totte fasnat i den så jag råkade skjuta iväg den nära gubbens mat.. 

jag - oj, där flög min totte... xd

gubben  - *flyttar sin bricka* ja, den behöver nog inte jag haha.

jag - nej hahah.

ronja och ija vek sej av skratt och gick iväg.. :$


lululuu nu sitter vi här hemma och bara sitter.. ikväll blir det fötbollsträning och kanske att kolla på killarnas match (:


och imorgon är det skola :/

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards