♥ lillajuliia ♥

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Julia Persson - 9 augusti 2011 21:21

har väll aldrig riktigt varit med om ett sista ögonblick.. 


men det var väll när min faster maria dog och ett tag efter min fasters son, 

kommer ihåg att sista gången jag träffade maria innan hon dog komm hon öck öppnade dörreni en jäääääääätte liten handduk och visade nästan allt! sen var vi hos henne och innan vi gick gav hon mej en stor vit nalle som håller i ett hjärta där det står "i love you" .


sen var det väll oxå när min gammel morfar dog, jag kommer ihåg att vi satt hemma, jag var kanske 4 eller 5. vi satt runt matbordet hela familjen när mormor ringde och mamma bad oss att vara tysta, mamma började gråta, pratade klart med mormor och la sen på, sen sa hon " morfar är död" vi alla barn blev ju jätte ledsna,, men mamma fick senare förklara att det var våran gammel morfar och hennes morfar men vi var ledsna i alla fall. det konstiga var att tills för ungefär 2 år tillbaka har jag trott att han dog framför oss när vi hade släktmiddag, han stod mitt på golvet med sin käpp sen trillade han rakt framåt.. men mamma brättade för 1,5 år sen att han inte dog under släkt middag.

Presentation


Hej!
Jag heter Julia, är 96:a och bor med min stora familj strax utanför Våxtorp i Halland.
Varannan helg bor jag hos resten av min familj och min mamma i Ängelholm.

Jag tycker om att...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards